Kreiranje i razvoj likova koji će se pojaviti u igricama znatno je zahtevnije nego što se to čini. Virtuelni likovi mogu da se naprave uz pomoć 2d crteža. Ipak da bismo dobili visoko kvalitetne likove, njihovo nastajanje postaje sve kompleksnije. S obzirom da korisnici očekuju najsitnije detalje, Sony i PlayStation koriste 3d štampu kako bi napravili što bolje i realističnije likove.
Gary Barth, iz PlayStation-a, učestvovao je u kreiranju igrice Uncharted. Njegov zadatak je bio da napravi 3d štampane modele likova na osnovu koncepta i crteža dizajnera. Koristeći 3d štampač, on je tako napravio lik Drake, a posebno je radio na njegovim preciznim prikazima crta lica.
Kako objašnjava, 3d štampa mu omogućava da razvija likove znatno složenije nego što je to ranije bio slučaj. Za stvaranja likova ove popularne igrice koristio se desktop Formlabs SLA 3d štampač, koji se pokazao kao najefikasniji za razvoj prototipova ovog tipa. Nakon konačnog modela, lik se skenira a zatim je spreman za svoju virtuelnu stvarnost.
U poslednjih nekoliko godina, 3d štampa je postala jedna od glavnih komponenti za stvaranje video igrica. Očekivano, veliki konglomerati kao što je i Sony, shvatili su to na vreme i već uveliko koriste prednosti aditivne proizvodnje, prenosi portal 3dprint.
(Photo: 3dprint.com)
Skorašnji Komentari